2009. augusztus 4., kedd

Irány Luxembourg


Pár perccel ezelőtt, megvettem a repjegyem és a TGV jegyem Luxembourgba!!! Ryanairral Párizsba, 21 perc városnézés, majd vonattal Luxembourgba. Mindez szept 2-án.
Egyetlen akadály már csak az lehet, ha megint kitalálják, hogy toljuk el a stázst, de hát ugye én akkor is ott leszek, most már nem tágítok.
Lea Linster A Bocuse d'Or (ez az egyik, ha nem A, legrangosabb melegkonyhai verseny, most már nem csak Európában, hanem nemzetközi szinten is) egyetlen női nyertese, még 1989-ben szerezte meg a megtisztelő címet. Az étterme egy Michelin csillagot visel, 1987 óta.
A decemberi szünetig leszek náluk, kb négy hónap. Az már szép idő! Több lehetőség lesz jobban beépülni a konyhába. És ami igen fontos: szállást adnak!

Miss Lea-ról lehet olvasni itt és itt meg még rengeteg helyen...:-)
OFF:
Barcelonában megvettem a gasztrokönyveim után, második legmeghatározóbb könyvemet, az "Öngyilkos nyúl története"-it.




3 megjegyzés:

  1. na most mégjobban irigyellek.

    Lenne pár kérdésem tudnál adni egy email cimet ahova elküldhetném?

    VálaszTörlés
  2. Szia,
    ha irigyelsz olvasd el ujra a "Csak mazochistaknak" bejegyzest:-)

    peter_h_hungary@yahoo.co.uk

    VálaszTörlés
  3. olvastam, szakmabeli vagyok h úgy mondjam, holnap majd dobok egy emailt köszi!

    VálaszTörlés