2009. augusztus 24., hétfő

Családnak plusz egyéb

Kérdezitek, miket csinálok szabadidőmben. Néha elmegyek egy-egy külváros-néző túrára.





Felpattanok valamelyik metróra és elmegyek a végállomásig. Anno otthon is terveztünk ilyesmi túrákat K-val, csak busszal, elég érdekes és egy teljesen más arcát lehet felfedezni Stockholmnak. Alapvetően minden zöld itt. Rengeteg víz, erdő, rét, szikla, állatok, friss levegő. Ez egy átlagos külvárosi tópart.És rengeteg apró szigetecske van, a tengerparton is és beljebb a szárazföldön is. Ahogy hallottam nem ritka, hogy egy család klasszikus nyaraló helyett saját szigetet vesz magának. :-)

Voltam ismét bevásárolni. Egy átlagos abc. Nem átlagos kínálattal.

Ezek mind csak különböző olajok!!! A sor 5 méterrel még folytatódik balra, csak nem fért rá a fényképre. A nagy üvegekből 2 és 5 decis üvegekbe lehet kimérni, az üvegesek pedig főleg különböző oliva olajok, de megtalálható az összes fajta egyéb olaj is közöttük. 2 dl 750 Ft, 5 dl 1250 Ft.

Voltam fodrásznál is. Nem röhög! Mindennel együtt 6 perc, török fodrász, géppel, egy kézzel, 2800 Ft.

Pár szó a svédekről. Itt minden szép, az utcák tiszták, mindenki egészséges, zöld a környezet, az emberek alig dohányoznak, alkoholt csak állami boltban lehet venni, szigorúan személyivel. Volt egy hetes ingyenes kultúrális fesztivál a város központjában. Amennyit láttam belőle, 12 és 16 év közöttiek, fiúk szigorúan über-trendi ruhában, lányok szigorúan mikro-mini szoknyákban és ruhákban cigiznek és bandáznak. És köpködnek. Hobbyszakács nem tudom mit tud erről, de nekem feltűnt, hogy itt rengeteget köpködnek a fiatalok. Csinos fiatal lány kosztümben, oldalrafordul és köp egyet. Huszonéves jól szituált srác, köpköd.

És persze mindenki divatos. Farmerben, pólóban egész idegennek érzem magam:-)

11 megjegyzés:

  1. Én már csak a képedre adnék 5 év szigorítottat! Milyen gyakran szoktak igazoltatni? :)
    Csajokról tegyél fel képeket!!!!

    VálaszTörlés
  2. Mind az 5 év, mind a hiányérzet: JOGOS!!!

    (Komolyan: eddig minden fényképen csak pasik voltak - ezért is mész Luxemburgba? :-))

    VálaszTörlés
  3. Női rendőrök elég sűrűn;-)

    Azokat a képeket, amelyeket itteni csajokról csináltam, már felraktam a blogra!

    (el ne kezdd keresni)

    VálaszTörlés
  4. Milyen svéd kaját ajánlasz annak, akinek a kedvenc kajája a kelkáposzta főzelekék, pogácsa fasírttal?

    VálaszTörlés
  5. Másodikán.
    Fasírt? Akkor nem is kérdés, húsgombóc!
    Más svéd ételt pedig Hobbyszakács (http://hobbiszakacs.blog.hu/) oldalán biztos lehet találni. Én bevallom, nem sokat ismerek.

    VálaszTörlés
  6. Se svéd nők, se svéd kaják? S legalább a svéd gomba az svéd?

    VálaszTörlés
  7. no, az biztos, hogy nem!
    De egyébként is, mit akarsz te tudni a svéd nőkről, he? Vén kecske:-D

    VálaszTörlés
  8. Svédeknél nincs só???!!!!????

    VálaszTörlés
  9. hat ez az, itt (is) csak azt nyalhatnad:-D

    VálaszTörlés