2010. május 11., kedd

12 nap, 124 ora

Kezdésnek pont úgy jött ki, hogy két munkanap után két szabadnap egyből, majd 8 munkanap egymás után. Így jött ki a 124 óra meló. annyi minden történik, hogy nem is tudom hol kezdjem. Részletesen nem tudom leírni, mert az eszméletlenül hosszú lenne.
A konyha több egységet is ellát a Hangar-7-en belül, nem csak az Ikarus-t. Van még a Mayday bar és a Carpe Diem Cafe. A Mayday-ben 12-22-ig van étkezés, ide meleg ételeket is készítünk, ez a rész már teljesen rám van bízva, mise-zel együtt. Persze mindig kontrollálnak, ha sok a rendelés besegítenek. A Cerpe Diem-ben van a reggeli, 9-12-ig, 12 és 19 között pedig bisztró kaják vannak, ezeket is már nekem kell elkészítenem. Ha végeztem a saját placcaimmal, jöhet a felfőzés az Ikarusba. A szervíz alatt eleinte csak tálalást csináltam, tányért és szennyest pakoltam, rendben tartottam a posztokat. Szerencsére már a köretezésbe is bevonnak; tészták főzése, zöldség-köretek összeállítása, szószolás. A legtöbben kedvesek, aki nem az legfeljebb csak közömbös, csak egyvalaki van, aki saraz, de megértem, konkurencia vagyok neki.
A meló nagyon kemény, tényleg folyamatos "voll gas", másképpen nem is lennénk kész a pályánkkal. Az egész szervíz hihetetlenül pontos, nincs félre rendelés, nincs lemaradás, nincs hiba. És nincs vitatkozás sem a pincérekkel, mivel velük nem is találkozunk. Az étterem az emeleten van, minden étel tálcán, fűtött/hűtött liftben megy fel, a konyhában kivetítőn látjuk, hogy mi van fönt a liftekkel. Emiatt látni sokszor Herr Trettl-t fejhallgatóval, mert így kommunikál a fönti felszolgálókkal.
A szabadnapot már nagyon várom, kell vennem csomó minden apróságot a szobába, technikai ügyeket kell intéznem. net már van, sim van, bankszámla kipipálva, már csak a kártyára várok. Meg majd az első fizura:-DDD

6 megjegyzés:

  1. Gyáá
    Én is most vettem bicajt :)
    told a fritzeknek petibácsi ;)
    A konyha elrendezése hogy néz ki? Mi hol van? Légy kemény, és a fritzet aki ugat, iskolázd le!
    Türelem, figyelem, precízió :)

    VálaszTörlés
  2. meg ram, hogy holnap talalkozzunk :D
    hihi :D
    puszi
    baba

    VálaszTörlés
  3. naggyon jol nez ki a bicaj, gratula!
    a talalopult kb 6 meter szeles es harom "folyoso" nyilik fele, husos, halas, ezek egy szigeten, a halas tuloldalan a garde manger. A cuki par meterrel arrebb van, egy sarok.
    holnap!!!! judornap!

    VálaszTörlés
  4. "A Mayday-ben 12-22-ig van étkezés, ide meleg ételeket is készítünk, ez a rész már teljesen rám van bízva, mise-zel együtt."

    Nem értem pontosan, mi is van rád bízva.

    VálaszTörlés
  5. Órabérben vagy díjazva? Vagy ennyit a törvényes foglalkoztatásról...HM

    VálaszTörlés
  6. azt jelenti, hogy a bar eteleinek a felfozeset 90%-ban egyedul csinalom es az en felelossegem a szerviz is.
    fix dijas vagyok, itt meg azt is torvenyesen csinaljak amire nincs is torveny:-)

    VálaszTörlés