2010. július 2., péntek

Pesti Lámpás Jedi-menü

A második éttermi kaland otthon a Pesti Lámpásban várt. Lipher Tamás Cheffel még az év eleje felé találkoztam először személyesen, korabbról persze már ismertem a különböző szakácsversenyekről, hiszen ők is rendszeres résztvevői eme eseményeknek. Illetve olvastam, hogy Rethling Gyuri Sous Cheffel ők is voltak a Hangárban stázsolni. Ez már elég volt ahhoz, hogy az étteremhez közeli Pánik Music Pub (kocsma) -ban leszólítsam a Tomit majd lelkes beszélgetésbe keveredtünk.
FB-on meg is beszéltük, hogy ha hazalátogatok, mindenképp elmegyek hozzájuk vacsorázni. Én persze egy viszonylag egyszerűbb menüre gondoltam, de ha ezek a fiúk a konyhában beindulnak, nem lehet leállítani őket! Így lett egy 5!!! órán át tartó, 12 fogásos degusztációs menü a végeredmény:-DDDD
Egy kis reklám végett is, a teljes menüsort, képekkel meg lehet tekinteni itt, Mary blogján, mivel volt szerencsém és őt rángathattam magammal! Ezúton is szeretném megköszönni, hogy jelenlétével emelte az este fényét! Mert hát mennyivel jobb, egy csinos, vidám társasággal eltölteni egy vacsorát, mint egyedül...:-)
annyit még hozzáfűznék, hogy a tökfőzelék hibátlan volt -persze annak aki szereti:-) -, a malacorr pedig HATALMAS ötlet, nem csak nagyon jól néz ki, de ízletes, szaftos is volt.
Ezúton szeretném a Pesti Lámpás csapatának is megköszönni ezt a nagyszerű élményt, kiváló este volt és rengeteg új ötlettel gazdagodhattam.
A Hangárban most kezdődik a Roca hónap, a három testvér irányítása alatt levő étterem 3 Michelin csillagot visel, 19 GM pontot és a San Pellegrino listán a 4.!!! helyezést érte el.
Van új hallókám is, próbaidőre, reméljük beválik, bár még igazítani kell rajta. És mert az egészségügyi problémákból sosem elég, augusztusban két anyajegyet is eltávolítanak. Nem vészesek, csak a biztonság kedvéért. Fényképeket eddig nemigen tudtam készíteni a konyhán, de a Gusto Magazin minden hónapban részletesen beszámol a menükről, érdemes elolvasni:-)
Ma du-este pedig jöhet egy kis lazítás, Brazil-Holland, majd Uruguay-Ghána összecsapás képében:-)

3 megjegyzés:

  1. Péter!
    Nekünk is élmény volt főzni nektek és szerintem tudod, hogy szívvel-lélekkel tettük !
    Örülök ha átjött az ételen keresztül amit szerettünk volna elérni..
    Üdv, jó munkát a Hangárban!
    L. Tamás

    VálaszTörlés
  2. Az előbbiből kimaradt az AKÁCszörbet!
    HM

    VálaszTörlés
  3. uhh...tenyleg! es csak most szolsz!!!!???? :-)

    VálaszTörlés