2010. április 22., csütörtök

És kezdődik a móka...irány az Ikarus!!!

végre megjött a telefon, hamarabb, mint gondoltam, kezdhetek az Ikarusban Május elsején! Ami csak bő egy hét és persze pár nappal előbb ki kell menni, hogy jó szállást találjak. Kiutat szervezni, összepakolni hamar megvan, mindenkitől elbúcsúzni már tovább tart.
Amíg itthon voltam elkezdtük a ház felújítását, 5 éves terv, bratyó mint hivatásos Project Manager, ídösanyám a motor én meg ebben a kis időben besegítgetek. A múlt héten pedig beálltam a Fausto's konyhájára ahol kedves pécsi barátom is űzi jelenleg az ipart. Kiváló alapanyagok, olasz konyha...mi kell még:-)!?
Legközelebb Salzburgból jelentkezem, remélem minél később, mert az azt jelenti, hogy nem lesz időm és energiám írogatni...:-D

3 megjegyzés:

  1. juhuuuuuuuuujuhuuuuuuujuhuuuuuuuuuuuu, nagyon örülök am, tudom hogy mar mondtam, de azert meg egyszer mondom, nehogy elfelejtsd :) nemsokara talalkozunk, jihääääää :D puszi

    VálaszTörlés
  2. Petár Petrovics, anyád nagyon büszke rád, időnként küld nekem idézeteket, meg fotókat a blogodról. Gratula az új melódhoz, sok sikert. Legutóbbi kulináris élményem az apple mustard volt, amit sajthoz adtak a hajón, ahol januárban teleltem. Lehet ezt valahol kapni Magyarországon? Egyes sajtokhoz isteni. Tyusi

    VálaszTörlés
  3. Mindenki, mindenki...

    VálaszTörlés